Een gewaagde reclamecampagne. Een eerlijke PR-strategie rond een reorganisatie. Ongeacht wát de opdracht is: reclame- en communicatieprofessionals zoeken soms de grenzen op. Dat is immers hun vak. Met alle brancherisico’s van dien. Hiscox kent het risico van de reclamesector als geen ander. We verzekeren bureaus in de sectoren reclame, marketing, communicatie en PR discreet en adequaat tegen beroepsaansprakelijkheid. Met een aanvullende service die past bij de doelgroep.
Sinds de oprichting in 1901 is Hiscox toonaangevend verzekeraar in het topsegment. Als business insurer zijn we als geen ander gespecialiseerd in het verzekeren van de beroepsaansprakelijkheid in de zakelijke dienstverlening. Een ondernemer merkt dit aan onze snelle en altijd correcte claimafhandeling. Maar vooral aan onze service, die volledig stoelt op één stelregel: onze beroepsaansprakelijkheidsverzekeringhelpt problemen op te lossen. Na een schade heeft de verzekerde immers al genoeg aan het hoofd. Het is een manier van zakendoen en meedenken die even aangenaam als correct is.
Door het afsluiten van Hiscox-verzekering krijgt uw cliënt óók toegang tot preventiediensten. We bieden deze aan met diverse partners. Het zijn services die onze verzekerden bewust maken van risico’s en hen helpen om de juiste maatregelen voor te bereiden, passend bij hun situatie.