Schade melden

Schade melden

Wordt uw client aansprakelijk gesteld? Dan denken wij met u mee. Wilt u reageren op de wederpartij? Bel ons gerust. We bespreken met u de stappen die samen kunnen nemen om dit dossier zo goed mogelijk op te volgen.

Als adviseur bereikt u hier onze schadeafdeling:

Cyberincident

Krijgt u te maken met een cyberincident? Bel ons dan zo snel mogelijk. Ons 24 uurs Incident Response-alarmnummer is: +31 (0)20 517 0700

Particuliere verzekering

Voor een particuliere verzekering van Hiscox hebben we de volgende documenten nodig.

  • Een volledig ingevuld en ondertekend schadeaangifteformulier APC
  • Foto's van de schade (en van de oorzaak indien van toepassing)
  • Offertes of facturen

Zakelijke verzekering

Voor een zakelijke verzekering van Hiscox hebben we de volgende informatie nodig.

  • Polisnummer en naam verzekerde
  • Aansprakelijkstelling
  • Standpunt verzekerde (en overeenkomst opdracht + algemene voorwaarden indien van toepassing)

Wilt u de schade met een formulier indienen? Dan kunt u dit schadeaangifteformulier PSC gebruiken.