Wordt uw client aansprakelijk gesteld? Dan denken wij met u mee. Wilt u reageren op de wederpartij? Bel ons gerust. We bespreken met u de stappen die samen kunnen nemen om dit dossier zo goed mogelijk op te volgen.
Als adviseur bereikt u hier onze schadeafdeling:
- per telefoon: +31 (0)20 517 0700
- e-mail via [email protected]
Cyberincident
Krijgt u te maken met een cyberincident? Bel ons dan zo snel mogelijk. Ons 24 uurs Incident Response-alarmnummer is: +31 (0)20 517 0700
Particuliere verzekering
Voor een particuliere verzekering van Hiscox hebben we de volgende documenten nodig.
- Een volledig ingevuld en ondertekend schadeaangifteformulier APC
- Foto's van de schade (en van de oorzaak indien van toepassing)
- Offertes of facturen
Zakelijke verzekering
Voor een zakelijke verzekering van Hiscox hebben we de volgende informatie nodig.
- Polisnummer en naam verzekerde
- Aansprakelijkstelling
- Standpunt verzekerde (en overeenkomst opdracht + algemene voorwaarden indien van toepassing)
Wilt u de schade met een formulier indienen? Dan kunt u dit schadeaangifteformulier PSC gebruiken.
Zo dient u een claim in